czwartek, 6 października 2016

Serduszka, Gwiazdki


Uszyłam kilka serduszek i gwiazdek w tonacji świątecznej, akurat pasują do uszytego koszyka...:)

Serduszka to taka przyjemna ozdoba która właściwie może zdobić nasz dom przez cały rok. 





Wianki 


Oprócz serduszek podjęłam się zrobienia wianków, które robiłam pierwszy raz. 

Same wianki bardzo prosto się szyje, ale wypełnianie ich pochłania wiele czasu, a więc potrzeba wiele cierpliwości.

Przy okazji pokażę Wam instrukcję jak wykonać taki wianek.







Potrzebujemy materiał z którego wycinamy trzy paski szerokie na 10 cm a długie na 100 cm.
Materiał może być w jednym kolorze lub w różnych. Zależy jaki wianek chcemy wykonać.

Ja wybrałam dwa kolory. Dwa paski w brązie a jeden w paski. 


Zeszywamy każdy z pasków wzdłuż i również zeszywamy jeden z końców. Przewlekamy na prawą stronę. Ja w tym celu używam długiej drewnianej łyżki. Taka łyżka jest bardzo pomocna również w momencie kiedy szyje moje Aniołki czy inne lalki, 






No i zabieramy się za wypychanie. Czynność ta jest trochę czasochłonna. Z ciekawości a może nudy zmierzyłam czas, Na jeden pasek potrzebowałam 30 min, 





Wypchane zakończyłam ręcznie.


Następnie zeszyłam wszystkie trzy za jeden koniec.



Teraz należy zapleść normalny \warkocz i zakończyć zszywając ręcznie końcówki 






I wianek gotowy

Można go dowolnie przystroić. Ja dodałam tylko kokardę oraz serduszko do środka,  ale można zrobić również kwiaty z materiału bądź inne dodatki.








Mam nadzieję, że komuś taka instrukcja się przyda. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz