czwartek, 15 września 2016

Zasłony



Mimo, iż rzadko szyję coś większego od poszewki na poduszkę to zdecydowałam się uszyć nowe zasłony do salonu.
Zdecydowałam się dlatego, że udało mi się kupić w rzeczach używanych duży kawał niebieskiego materiału. Było tego około 8m za cenę 24 zł.
Kolor tego materiału to identyczny kolor moich krzeseł coś tak wpadającego w turkus, a może trochę ciemniejszy. Trudno powiedzieć.

Z racji tego iż w salonie mam 2 okna potrzebuję 4 zasłony. Niestety  8 metrów na 4 zasłony doliczając obrzucenia, podwinięcia to trochę za mało. Mogłam zrobić zasłony węższe ale już mi się znudziły takie wąskie, więc wymyśliłam że zrobię zasłony z dwóch różnych materiałów. Posiadałam, w domu również materiał w niebieskie kwiatuszki. Te kwiatuszki to właściwie mają identyczny kolor jak mój materiał, więc wyszło z tego coś ciekawego.

Mam nadzieję że nie jest za niebiesko.....:)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz