wtorek, 16 sierpnia 2016

Tulipany 



Chciałabym pokazać kilka moich już gotowych prac. Z racji tego, że zdjęcia robiłam tylko dla siebie nie  będą one najpiękniejsze ale nie są też najgorsze.

Spodobały mi się tulipany. Znalazłam wykrój:


i zaczęłam szyć...

Nie miałam patyczków z których zrobiłabym łodygi, wiec uszyłam i wypchałam łodygi. Okazały się jednak za giętkie i zapchałam do środka po jednym patyku na szaszłyki. Trochę pokombinowane, ale efekt końcowy nie najgorszy:



Po jakimś czasie wpadłam na pomysł użycia do łodyg słomek do drinków, ale nie tych cienkich które się zginają tylko grubszych całkiem prostych. I to ułatwił pracę. W związku z tym iż tulipany zrobiły furorę wśród moich znajomych to pomysł z rurkami okazał się zbawienny. 


A tu w kolorystyce różu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz